Toimitusehdot

Linnapaperi Oy:n verkkokauppa on tarkoitettu jälleenmyyjille.

Rekisteröityminen

Asiakasyritykseksi voivat rekisteröityä yritykset, yhteisöt ja yhdistykset, jotka ovat Kaupparekisterissä ja joiden toimitus- ja laskutusosoite on Suomessa. Rekisteröitymistä varten tarvitset y-tunnuksen sekä toimivan sähköpostiosoitteen. Rekisteröitymisen jälkeen myönnämme asiakastunnuksen ja salasanan, joilla kirjautua verkkokauppaan. Nämä tiedot lähetetään pian rekisteröitymisen jälkeen sähköpostiin.

Hinnat

Verkkokaupan hinnat ovat alv 0 % nettohintoja. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Maksaminen

Laskutamme tuotteet sähköisesti. Lasku lähetetään joko asiakkaan ilmoittaman verkkolaskuoperaattorin kautta tai asiakkaan sähköpostiin. Jos yhteystietoja täytettäessä laskutustiedot (verkkolaskuosoite TAI sähköpostiosoite) jää tyhjäksi, paperilasku lähtee yrityksen osoitteeseen. Paperilaskusta veloitamme paperilaskulisän 4 €/lasku. Maksuehto on 14 pv netto.

Toimitusehdot

Verkkokaupassa tehdyt tilaukset toimitetaan 1-7 vuorokauden kuluessa tilauksesta. Poikkeuksena sesonkiajat, kuten joulu, jolloin toimitusaika saattaa vaihdella.

Toimitusmaksu on 16 €/lähetys alv 0 %. Alle 100 €:n tilauksista perimme erillisen ympäristölisän 10 €.

Tuotteet toimitetaan arkipäivänä asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen joko postitse tai matkahuollon kautta.

Toimitus postitse
Tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta jakeluyrityksen jälkeen, jätetään asiakkaalle saapumisilmoitus, jolloin lähetys on noudettavissa postin toimipisteestä. Lähetystä säilytetään saapumisviikon lisäksi 2 täyttä kalenteriviikkoa, jonka jälkeen lähetys palautetaan Linnapaperi Oy:lle. Perimme asiakkaalta säilytyksestä ja takaisinlähettämisestä mahdollisesti aiheutuvat kustannukset.

Toimitus matkahuollon kautta
Matkahuolto toimittaa lähetyksen asiakasyrityksen toimipisteeseen arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Asiakkaan tulee vastaanottaa, tarkistaa ja kuitata toimitus sen saapuessa. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta ja pakettia ei voi jakaa, säilyttää Matkahuolto pakettia veloituksetta saapumisilmoituksen lähetyspäivän ja sitä seuraavat neljä arkipäivää. Sen jälkeen perimme asiakkaalta tavaran säilyttämisestä aiheutuvat kustannukset. Jos vastaanottajaa ei ole tavoitettu tai lähetystä ei ole noudettu 14 vuorokauden kuluessa, palautetaan tavarat Linnapaperi Oy:lle. Perimme asiakkaalta säilytyksestä ja takaisinlähettämisestä mahdollisesti aiheutuvat kustannukset.

Reklamaatiot

Toimituksillamme on 8 päivän huomautusaika.

Toimituksen mukana seuraa pakkausluettelo. Vastaanottajan tulee tarkistaa, että toimitussisältö on pakkausluettelon mukainen ja vahingoittumaton.

Mikäli lähetyksessä on jo toimitushetkellä havaittavissa esimerkiksi kuljetuksesta aiheutuneita virheitä, on rahtikirjaan tehtävä mahdollisimman selkeästi kirjallinen merkintä havaituista virheistä ennen sen allekirjoittamista. Ilman merkintää vastuu virheistä jää asiakkaalle.

Jos toimituksessa tai tuotteissa on virhe, tuote on viallinen tai haluatte palauttaa tuotteen, ottakaa välittömästi yhteys asiakaspalveluumme linnapaperi (at) linnapaperi.fi, jotta voimme sopia tuotteen korjaamisesta, korvaamisesta tai palauttamisesta. Huomioittehan, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäisessä myyntipakkauksessa. Emme hyvitä asiakkaan hinnoittelemia tuotteita.

Palautuksia verkkokaupan valikoiman ulkopuolisista erikoistilauksista, jotka on toimitettu tilauksen mukaisina, otamme vastaan vain siinä tapauksessa, että toimitettu tuote on virheellinen.

Asiakaspalvelu

linnapaperi@linnapaperi.fi
puh. 010 6666 340 arkisin 8-16 välillä